مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31سياسي

توزیع 500 بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، محبوبه حسینی مسوول قرارگاه شهید ابراهیم هادی استان ایلام ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس ایلام، گفت: قرارگاه شهید ابراهیم هادی چند سالی است آغاز به کار کرده و از اواخر سال گذشته و شیوع بیماری کرونا فعالیت های خود را افزایش داده است.

وی افزود: قرارگاه شهید ابراهیم هادی در خصوص خدمت رسانی به مستضعفان و نیازمندان فعالیت دارد و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، این قرارگاه سعی دارد در مسیر بهبود وضعیت تولید گام بر دارد.

مسوول قرارگاه شهید ابراهیم هادی با بیان اینکه تلاش شده در تولیدی های زود بازده سرمایه گذاری شود ادامه داد: درآمد حاصله از فعالیت های این قرارگاه صرف امور خیریه می شود.

پایگاه های قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در سطح کشور حسینی خاطرنشان کرد: پایگاه های این قرارگاه در سطح کشور راه اندازی شده است و هر استان دارای یک لیدر است که هر لیدر گروه های چندین هزار نفری را اداره می کند.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه در نظر دارد با توسعه و بهبود تولید، تورم را کنترل کند افزود: به این منظور محصولات تولید شده توسط واحدهای زیر نظر این قرارگاه ماهانه در نمایشگاه هایی که در سراسر کشور برگزار می شوند عرضه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی

توزیع 500 بسته معیشتی توسط قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی