مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31سياسي

با افتخار می گویم که مسئول جنگ با ایران من هستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پرهام فرهنگ وصال، از کاربران توییتر مقیم خارج از کشور در صفحه شخصی خود نوشت: اخیراً کسانی راجع به جنگ تحمیلی، - پرهام فرهنگ وصال نوشت: اخیراً کسانی راجع به جنگ تحمیلی می گویند ایران مسئول تحریک، شروع و ادامه جنگ است! حرف هایی بی غایت عجیب که لابد با قصد تشویش و عصبانی کردن دیگران گفته می شوند و در پی پاسخ نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پرهام فرهنگ وصال، از کاربران توییتر مقیم خارج از کشور در صفحه شخصی خود نوشت: اخیراً کسانی راجع به جنگ تحمیلی، حرف های تازه می زنند؛ می گوید ایران مسئول تحریک، شروع و ادامه جنگ است! حرف هایی بی غایت عجیب که لابد با قصد تشویش و عصبانی کردن دیگران گفته می شوند و در پی پاسخ نیستند.

مخاطبِ این رشتو، چیزی جز مقداری بدیهیات نخواهد یافت! بند 6 از قطعنامه 598 (1987) مقرر می کند: دبیرکل با مشورت ایران و عراق، گروهی بی طرف برای تعیین مسئول جنگ تشکیل دهد.

این گروه تشکیل می شود و پس از چهار سال در 1991 گزارش نهایی دبیرکل (S/23273) منتشر می گردد.

در بند 6 از این گزارش، دبیرکل صریحاً می گوید تمام مسئولیت جنگ به عهدهٔ عراق است و طی چهار سال بررسی و تحقیق، عراق حتی در یک مورد هم نتوانسته دلیلی موجه برای عاملیت ایران در تحریک یا موردی دیگر اقامه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افتخار می گویم که مسئول جنگ با ایران من هستم

با افتخار می گویم که مسئول جنگ با ایران من هستم