مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:452020-05-31بين الملل

ادعای ترامپ درباره «منشاءخارجی» اعتراضات مینیاپولیس رد شد


گزارش های میدانی از زندان های ایالت مینه سونا نشان می دهد که ادعای رییس جمهور آمریکا درباره منشاء خارجی 80 درصد از بازداشت شدگان در شهر مینیاپولیس نادرست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به رغم ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه 80 درصد از اغتشاشگران شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا از خارج این ایالت آمده بودند، گزارش های دفاتر زندان ها نشان می دهد که اکثر بازداشتی های اعتراضات روزهای اخیر ساکنان محلی این شهر بوده اند.

راشا تودی گزارش داد: به رغم ادعای مقام های آمریکایی از قبیل فرماندار مینه سوتا و دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور، مشخصات آدرس اکثریت گسترده ای از افرادی که تاکنون در بحبوحه شورش در مینیاپولیس بازداشت شده اند، مربوط به مینه سوتا بوده است .

به گفته این شبکه، پایگاه آمریکایی فاکس 9 با بررسی گزارش های مربوط به زندان های ایالت مینه سوتا خبر داد،  از مجموع 45 نفری که روزهای جمعه هفته گذشته و شنبه هفته جاری به اتهام شورش و غارت در مینیاپولیس دستگیر شدند، آدرس محل زندگی 38 نفرشان مینه سوتا و فقط 6 نفر از آنها محل زندگی شان خارج از این ایالت بود.

داده های این رسانه آمریکایی در تناقض با اظهارات مقام های مختلف آمریکایی بوده که در روزهای گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ درباره «منشاءخارجی» اعتراضات مینیاپولیس رد شد

ادعای ترامپ درباره «منشاءخارجی» اعتراضات مینیاپولیس رد شد