مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:352020-05-31سياسي

تب و تاب 100 روزه کرونا در مازندران/ از شرایط تثبیتی تا عادی سازی کرونا در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، چه کسی فکرش را می کرد که دیدوبازدید نوروزی تلفنی شود، چه کسی فکرش را می کرد مدرسه ها تعطیل شود و همه فکرهای دیگری که با آمدن کرونا اتفاق افتاد؛ درواقع کرونا با آمدنش ناممکن ها را ممکن کرد.

دوم اسفند ماه بود که خبر دو مورد مشکوک به کرونا در بابل پیچید و خیلی زود این خبر به گوش همه افراد رسید البته ناگفته نماند از زمانی که بحث شیوع کرونا در چین مطرح شد نگرانی ها در میان مردم وجود داشت با این خبر مردم این بیماری را خیلی به خود نزدیک دیدند.

  در کنار توصیه و تاکیدهای بهداشتی در روزهای ابتدایی موضوعی که جالب توجه بود خیلی زود با کمبود ماسک و موادضدعفونی و بهداشتی مواجه شدیم  که در کنار آن برخی خواستند شرایط را به نفع خود تغییردهند که گروه های جهادی پا به میدان شدند گروه به گروه، محله به محله حتی خانه به خانه مهربانی را ماندگار کردند طوری که دیگر مشکلی به عنوان کمبود ماسک به چشم نیامد.

  اما موضوعی که مازندران را نگران کرد حضور مسافران بود چراکه این استان سرسبز که قبلا در تعطیلات شاهد حضور مسافران بودیم در سال های اخیر دیگر روزهای تعطیل و غیرتعطیل ندارد و با ادامه هشدارهای کرونایی خیلی ها کوله بار سفر را بستند و راهی شمال شدند، باتوجه به امکانات محدود درمانی خیلی زود مازندران در وضعیت هشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تب و تاب 100 روزه کرونا در مازندران/ از شرایط تثبیتی تا عادی سازی کرونا در مازندران

تب و تاب 100 روزه کرونا در مازندران/ از شرایط تثبیتی تا عادی سازی کرونا در مازندران