مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:052020-05-31بين الملل

فروپاشی استکبار و زورگویی آمریکایی آغاز شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه ای در واکنش به حادثه قتل جرج فلوید شهروند افریقایی -آمریکایی تبار با محکومیت این حادثه آن را نشان دهنده دروغ بودن ادعا های آن ها درباره دمکراسی و لیبرالیسم دانسته و افزود که .

- جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه ای در واکنش به حادثه قتل جرج فلوید شهروند افریقایی -آمریکایی تبار با محکومیت این حادثه آن را نشان دهنده دروغ بودن ادعا های آن ها درباره دمکراسی و لیبرالیسم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه ای در واکنش به حادثه قتل جرج فلوید شهروند افریقایی -آمریکایی تبار با محکومیت این حادثه آن را نشان دهنده دروغ بودن ادعا های آن ها درباره دمکراسی و لیبرالیسم دانسته و افزود که جریان فروپاشی استکبار و زورگویی آمریکایی آغاز شده است.

در این بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با محکومیت شدید قتل شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس این کشور در ایالت مینیاپولیس این حادثه را بسیار ظالمانه و دردناک توصیف کرد و آن را نتیجه سیاست نژادپرستانه دوره دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دانست.

در ادامه بیانیه این جنبش آمده است که واکنش گسترده مردم در داخل آمریکا و در اغلب ایالت های آمریکا از جمله در واشنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی استکبار و زورگویی آمریکایی آغاز شده است

فروپاشی استکبار و زورگویی آمریکایی آغاز شده است