مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-31بين الملل

تد کروز: رفتار پلیس آمریکا ظالمانه و بی رحمانه بود


سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس رفتار پلیس آمریکا را ظالمانه و بی رحمانه خواند و تاکید کرد که عدالت باید به طور کامل اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تد کروز سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس و از حامیان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که مرگ جورج فلوید شهروند سیاه پوست توسط پلیس غیرقابل دفاع است و پلیس مستقیما مسئول آن است.

وی در عین حال از رویکرد معترضان به خاطر تغییر اعتراضات مسالمت جویانه به خشونت و اغتشاش انتقاد کرد.

  کروز درباره نحوه کشته شدن فلوید گفت: آقای فلوید دست بند زده شده بود و آشکارا ناتوان(از انجام هر تهدیدی) بود، او برای زندگی التماس می کرد و آنچه رخ داد کاملا اشتباه بود.

برای آنچه که ما دیدیم هیچ توجیه قانونی وجود نداشت.

این سناتور جمهوریخواه با انتقاد از رفتار پلیس آمریکا افزود: رفتار افسر پلیس به وضوح ظالمانه بود و این چیزی نیست که ما از افسران پلیس انتظار داریم.

وی همچنین خواستار اجرای عدالت در زمینه کشته شدن این شهروند سیاه پوست آمریکایی شد و تاکید کرد که عدالت باید به طور کامل اجرا شود چه خشونت از طرف پلیس باشد یا توسط یک اوباش.

  دوشنبه هفته یک افسر پلیس در شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا، با رفتاری خشن، جورج فلوید شهروند سیاه پوست 46 ساله را که غیرمسلح بود، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تد کروز: رفتار پلیس آمریکا ظالمانه و بی رحمانه بود

تد کروز: رفتار پلیس آمریکا ظالمانه و بی رحمانه بود