مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-31اقتصادي

بویینگ 737 مکس به آسمان باز می گردد


مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی ایرلاین به تازگی در برآوردی اعلام کرده است که هواپیماهای بویینگ 737 مکس در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به آسمان جهان باز خواهند گشت.

- مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی ایرلاین به تازگی در برآوردی اعلام کرده است که هواپیماهای بویینگ 737 مکس در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به آسمان جهان باز خواهند گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گری کلی، مدیر ارشد اجرایی ساوث وست ایرلاینز به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی ارائه دهنده پروازهای اقتصادی و ارزان قیمت در جهان، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که هواپیمای بویینگ 737 مکس پس از حدود یک سال زمین گیری، باری دیگر در آینده ای نزدیک مجوز های لازم را برای پرواز و بازگشت به آسمان جهان دریافت خواهند کرد.

وی پیش بینی کرده است که این اتفاق تا فصل پایانی سال جاری میلادی یعنی سه ماهه چهارم 2020 رخ خواهد داد و تمامی شرکت های هواپیمایی که میزبان این نوع و مدل از هواپیما هستند و در یک سال اخیر نتوانستند از آن استفاده کنند، بار دیگر قادر خواهند بود آن را وارد ناوگان هوایی خود کنند و خیل عظیمی از مسافران شان را با این پرنده آمریکایی جابه جا کنند.

بعد از آن که دو فروند هواپیمای بویینگ 737 مکس به فاصله کمتر از شش ماه سقوط کردند و بالغ بر 600 نفر از مسافران و خدمه پروازی آنها جان باختند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویینگ 737 مکس به آسمان باز می گردد

بویینگ 737 مکس به آسمان باز می گردد