مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-31اقتصادي

بندر کنگان در انتظار وعده رییس جمهور برای توسعه اسکله+عکس


یکی از خواسته های به حق مردم کنگان توسعه اسکله است، اسکله ای که رونق بخش اشتغال، گردشگری و نیز در حوزه تجارت و اقتصاد را برای جنوب استان می تواند به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، بندر کنگان شهری بندری است که در همجوار خلیج فارس قرار دارد، شغل مردم شهرکنگان بیشتر دریانوردی و برخی از آن ها مالک لنج هستند که از طریق صادر یا وارد کردن کالا علاوه بر امرار معاش نقش مهمی در تامین کالاهای اساسی کشور و به ویژه استان بوشهر دارند.

متاسفانه اسکله کنگان به دلیل کوچک بودن آن و حجم بالای تعداد لنج ها در تابستان با آتش سوزی مواجه می شود که موجب وارد کردن خسارت های زیادی به مالکان می شود.

یکی از خواسته های به حق مردم این دیار توسعه اسکله بود که خوشبختانه با تلاش مسؤولین استان، شهرستان و نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی همزمان با سفر ریاست جمهوری در اسفند سال گذشته این امر مهم مصوب شد.

رونق اشتغالزایی، رونق تجاری و گردشگری با توسعه اسکله کنگان سیدعلی پاک نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: خوشبختانه بعد از سفر ریاست جمهور به شهرستان کنگان و همچین تلاش های استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان بنادر و دریانوردی کشور، توسعه اسکله به نتیجه رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر کنگان در انتظار وعده رییس جمهور برای توسعه اسکله+عکس

بندر کنگان در انتظار وعده رییس جمهور برای توسعه اسکله+عکس