مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 04:442020-05-31سياسي

لاریجانی؛ روحانیِ ثانی؟!


اصلاح طلبان که به شدت با کمبود نیروی واجد شرایط نامزدی برای ریاست جمهوری بعدی مواجهند، چندان بدشان نمی آید که برای زنده ماندن در عرصه سیاسی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هوای حمایت از علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری به سرشان زده است؛ همان هایی که روزگاری در نیمه دهه هفتاد به واسطه پخش برنامه های تلویزیونی علیه رسوایی کنفرانس برلین، آسمان و زمین را علیه او دوختند.

داریم از اصلاح طلبان سخن می گوییم؛ نیروهایی که در عاریه گیری از جبهه مقابل برای تمدید تنفس سیاسی خود، به درجه استادی نائل شده اند.

با وجود همه پالس های مثبت برای حمایت از آقای فیلسوف در انتخابات پیش رو، چراغ قرمزهایی از سوی اصلاح طلبان جلوی راه او سبز شده است.

بدرقه آقای فیلسوف  پس از آنکه علی اردشیر لاریجانی دانش آموخته رشته فلسفه از دانشگاه تهران، پس از 12 سال جایگاه ریاست مجلس را ترک گفت، رسانه های پر تعداد اصلاح طلب در مدح و ثناگویی برای او کم نگذاشتند.

پر رنگ کردن جایگاه سیاسی لاریجانی در مجالس سه گانه هشتم و نهم و دهم، تبلیغات روی تشکر و قدردانی روسای دو قوه مجریه و قضاییه از تلاش های او در مجلس، آگران دیسمان دیدار فرماندهان نظامی با لاریجانی و در آخر، پرداختن طعنه آمیز به حکم مشاورت رهبری، از جمله اقداماتی بود که اصلاح طلبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی؛ روحانیِ ثانی؟!

لاریجانی؛ روحانیِ ثانی؟!