مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:402020-05-30حوادث

دستگیری سارقان زورگیر در کرمان


در پی اعلام چندین مورد سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، دو سارق 20 و 24 ساله توسط پلیس دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در نشست خبری در زمینه دستگیری باند سارقین زورگیر اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد سرقت به صورت زورگیری از شهروندان در نقاط مختلف شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: سارقان با حضور در نقاط کور و تاریک شهر و با تهدید و مضروب کردن شهروندان با چاقو و قمه دست ساز اقدام به ربایش تلفن همراه و دیگر اموال شخصی افراد می کردند.

ناظری عنوان کرد: با شکایت های انجام شده توسط برخی مالباختگان ماموران پلیس آگاهی مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی و چهره زنی موفق شدند دو سارق 20 و 24 ساله که  دارای سوابق کیفری هستند را طی عملیاتی شناسایی و دستگیر کنند و یکی از این سارقین سابقه سرقت در استان فارس را دارد.

وی با بیان اینکه به 35 فقره سرقت اعتراف کرده اند و تعدادی مالخر در این زمینه دستگیر شده اند، گفت: در این رابطه 20 مالباخته به پلیس آگاهی مراجعه و طرح شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: از شهروندان در خواست داریم در صورتی که با تهدید سلاح سرد و یا به هر نحو دیگری مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان زورگیر در کرمان

دستگیری سارقان زورگیر در کرمان