مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-30سياسي

تخریب قبور ائمه بقیع در جهت نابودی اسلام برنامه ریزی شده بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز تخریب قبور بقیع گفت : تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع خیانتی بزرگ علیه مسلمانان و در جهت نابودی اسلام ناب برنامه ریزی شده بود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز تخریب قبور بقیع گفت : تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع خیانتی بزرگ علیه مسلمانان و در جهت نابودی اسلام ناب برنامه ریزی شده بود.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع به مظلومیت شیعیان در طول تاریخ اسلام اشاره و اظهار کرد: تخریب ظالمانه قبرستان بقیع و قبور ائمه (ع) به دستور وهابیت صورت گرفت و این اوج مظلومیت شیعیان بوده و این لنکه ننگ در تاریخ وهابیت ثبت است و قطعا این گونه رفتارها خللی در اراده و ارادت مسلمانان به ویژه شیعیان جهان نسبت به مقدسات و اهل بیت (ع) ایجاد نخواهد کرد.

وی اشاره به مظلومیت اهل بیت (ع) در طول سالیان عمر با برکتشان تصریح کرد: بقیع پیشینه تاریخی دارد و اولین مزاری است که به دستور نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و توسط مسلمانان بنا شد و این گونه هتک حرمت ها و دشمنی ها نمی تواند نسبت به تاریخ اسلام و وقایع تاریخی آن کوچکترین خدشه ای وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب قبور ائمه بقیع در جهت نابودی اسلام برنامه ریزی شده بود

تخریب قبور ائمه بقیع در جهت نابودی اسلام برنامه ریزی شده بود