مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:302020-05-30حوادث

استقرار اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش امدادی عملیات اطفای حریق خاییز


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از استقرار بالگرد استان در نزدیکی محل آتش سوزی جنگل های خاییز(پد بالگردی دهدشت) خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویر احمد از استقرار بالگرد استان در نزدیکی محل آتش سوزی جنگل های خاییز(پد بالگردی دهدشت) خبر داد.

محسن جلیل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا فزود: با توجه به اهمیت پشتیبانی و سلامت نیروهای مختلف اطفای حریق در جنگل های خاییز کهگیلویه، اورژانس هوایی استان در نزدیکی محل آتش سوزی جنگل های خاییز کهگیلویه(پد بالگردی دهدشت ) مستقر شد.

وی با بیان اینکه این بالگرد پشتیبانی امدادی از تمام نیروهای حاضر در منطقه را انجام می دهد، اظهار کرد: برای پوشش زمینی نیز تمهیداتی اندیشیده شد.

وی افزود: در بخش امداد زمینی استقرار دو کد امدادی در پایین دست محل آتش سوزی مناطق حفاظت شده خاییز انجام شد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان با تاکید بر حمایت و خدمات رسانی همه جانبه به نیروهای مستقر در ارتفاعات محل آتش سوزی جنگل های خاییز، گفت: در صورت نیاز نیز افزایش ظرفیت های امدادی در منطقه را خواهیم داشت.

جلیل تصریح کرد: اورژانس هوایی و زمینی استان با تمام توان و رصد لحظه ای حوادث احتمالی عملیات اطفای حریق در خاییز را پوشش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش امدادی عملیات اطفای حریق خاییز

استقرار اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش امدادی عملیات اطفای حریق خاییز