مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-30اجتماعي

حفاظت از محیط زیست مصداق بارز امر به معروف است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، حفظ محیط زیست امر به معروف و جلوگیری از تخریب آن نهی از منکر دانست و بر لزوم اجرای قوانین حفاظت از محیط زیست تأکید می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان، حفظ محیط زیست امر به معروف و جلوگیری از تخریب آن نهی از منکر دانست و بر لزوم اجرای قوانین حفاظت از محیط زیست تأکید می شود.

فریبا رضایی امروز شنبه (10 خرداد) در دیدار بازرسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان از این اداره کل، گفت: حفظ و حراست از محیط زیست در آموزه های دینی و در سیره نبوی و بزرگان دین بسیار تأکید شده است و قطعاَ هرگونه تخریب و آسیب رساندن به محیط زیست و طبیعت، کشتن بی مورد حیوانات و ایجاد آلودگی در جامعه از بزرگترین منکرات است که باید به هر نحوی از آنها جلوگیری شود.

اظهار کرد: با امر به معروف می توان به موقع با کسانی که حرکت و سمت و سوی توسعه را به سمت تخریب غیرقابل جبران محیط زیست، آلودگی و از بین رفتن تنوع زیستی می برند مقابله و از آن جلوگیری کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره کل اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی ایشان در حوزه محیط زیست است که تداوم این نشست ها و فعال شدن کارگروه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی در جهت حفظ و نگه داشت محیط زیست مؤثر و مفید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از محیط زیست مصداق بارز امر به معروف است

حفاظت از محیط زیست مصداق بارز امر به معروف است