مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:182020-05-30فرهنگي

88 کشور دنیا در جشنواره بین المللی کاریکاتور کرونا شرکت کردند


معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور کرونا با همراهی هنرمندان 88 کشور دنیا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کوروش عزیزی با اشاره به برگزاری این جشنواره با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع کرونا را شکست می دهیم همزمان با روز قدس در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا کنون نمایشگاهی از این آثار برپا نشده، گفت: 1 هزار و 300 هنرمند از 88 کشور دنیا تاکنون 4 هزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی ادامه داد: تاکنون فرصتی جهت برپایی نمایشگاه از این آثار ارزشمند که با استقبال خوبی هم روبرو شد پیش نیامده است اما در یک ماه آینده مراسم اختتامیه را در تهران برگزار خواهیم کرد و از این آثار یک کتاب تهیه و توزیع خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه این جشنواره تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، ادامه داد: این جشنواره با هماهنگی وزارت کشور و حوزه هنری کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 کشور دنیا در جشنواره بین المللی کاریکاتور کرونا شرکت کردند

88 کشور دنیا در جشنواره بین المللی کاریکاتور کرونا شرکت کردند