مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-30سياسي

عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس را با دقت و حساسیت رصد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد در نامه ای خطاب به منتخبین یازدهمین دوره مجلس شدر استان لرستان نوشت: - بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد در نامه ای خطاب به نمایندگان نوشت: جنبش های دانشجویی و بخصوص بسیج دانشجویی عملکرد نمایندگان لرستان در یازدهمین دوره مجلس را رصد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خرم آباد در نامه ای خطاب به منتخبین یازدهمین دوره مجلس شدر استان لرستان نوشت: جنبش های دانشجویی و علی الخصوص بسیج دانشجویی با دقت تمامی فعالیت ها و عملکرد نمایندگان استان را رصد نموده و نسبت به کاستی ها و نواقص احتمالی در مقام مشاوری صالح و دلسوز یا آور و متذکر خواهد شد.

در این نامه آمده است:با عنایت به رسالت جنبش دانشجویی بر خود لازم می دانیم باتوجه به سوابق انفعالی نمایندگان گذشته استان لرستان نکاتی را در این خصوص یادآور شویم: 1-شأنیت خانه ملت و شأن نماینده ملت بودن بسیار فراتر از انگیزه های مادی دنیوی و همچنین اهداف زودگذر و منافع شخصی است.

به فرموده امام خمینی (ره) مجلس در رأس همه امور است و این رآس امور معنایی بسیار وسیع تر از جا به جایی و عزل و نصب مدیران ادارات و دستگاه های دولتی به نفع منافع حزبی یا شخصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس را با دقت و حساسیت رصد می کنیم

عملکرد نمایندگان لرستان در مجلس را با دقت و حساسیت رصد می کنیم