مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-30اقتصادي

تکمیل مجتمع های آب رسانی خراسان جنوبی نیازمند 500 میلیارد اعتبار


تکمیل مجتمع های آب رسانی خراسان جنوبی 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمد صادق معتمدیان ظهر شنبه در مراسم افتتاح سد سیاهو در سربیشه اظهار کرد: یکی از مهمترین خواسته های ما در سال 97 تدوین سند آب خراسان جنوبی بود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین استانی بودیم که سند سازگاری با کم آبی آن تصویب شد، افزود: در همین شرایط کم آبی نهضت گلخانه ای استان را پیگیری کردیم.

معتمدیان گفت: در بحث سیستم های نوین آبیاری با جذب اعتبارات اقدامات بسیاری صورت گرفت و سال گذشته 13 هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی مجهز به سیستم آبیاری نوین شد.

وی با بیان اینکه پیگیر پروژه های سدهای تغذیه مصنوعی در چهار شهرستان مرزی هستیم، افزود: این پروژه ها در نهبندان 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تخصیص هفت میلیارد تومان تا چند ماه آینده به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه بقیه پروژه های سدهای تغذیه مصنوعی نیز با اختصاص 45 میلیارد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد، افزود: این پروژه ها 10 میلیون متر مکعب روان آب را ذخیره سازی می کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فعال کردن نیروگاه حرارتی طبس یکی از مهمترین پروژه های مهم خراسان جنوبی است، افزود: اتمام این پروژه پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع های آب رسانی خراسان جنوبی نیازمند 500 میلیارد اعتبار

تکمیل مجتمع های آب رسانی خراسان جنوبی نیازمند 500 میلیارد اعتبار