مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-30سياسي

سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر برگزار نمی شود


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام (ره) گفت: سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل با توجه به شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی در حرم مطهر ایشان برگزار نمی شود.

- ری- دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام (ره) گفت: سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل با توجه به شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی در حرم مطهر ایشان برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی انصاری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار داشت: با وجود علاقه و تقاضای مردم به دلیل شیوع کرونا و در نظر گرفتن مسائل و پروتکل های بهداشتی مراسم ارتحال امام راحل در حرم مطهر ایشان برگزار نخواهد شد.

انصاری با بیان اینکه بسیاری از معادلات و برنامه های بشری با شیوع کرونا بر هم خورده است افزود: سی و یکمین سالگرد امام راحل نیز بر همین اساس لغو شده است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: بر اساس تصمیم لغو مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب صدها هزار نفر از شیفته گان امام راحل در روز 14 خرداد از استماع سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و زیارت حرم مطهر محروم هستند که از این بابت متاسف هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل به دنبال این بودیم که چگونه به تقاضاهای فزاینده علاقه مندان امام برای حضور در این مراسم پاسخ دهیم عنوان داشت: متأسفانه شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر برگزار نمی شود

سی و یکمین سالگرد ارتحال امام راحل در حرم مطهر برگزار نمی شود