مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-30بين الملل

عصائب اهل الحق: سرکوب اعتراضات، حقوق بشر دروغین آمریکا را افشا کرد


یک نماینده عضو عصائب اهل الحق عراق با محکوم کردن خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان، خواستار دخالت سازمان های بین المللی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن سالم نماینده عضو عصائب اهل الحق عراق در پارلمان این کشور در بیانیه ای، خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان به نژادپرستی را محکوم کرد.

به نوشته وبگاه بغداد الیوم ، او گفت که نیروهای آمریکایی از خشونت افراط گونه و کشنده علیه اعترضات مسالمت آمیز در ایالت مینسوتا استفاده می کنند و اینگونه حقوق بشر ادعایی آمریکا رنگ می بازد.

حسن سالم با خطاب قرار دادن مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: ای پامپئو حقوق بشر کجاست؟ آیا دموکراسی مد نظر شما کشتار معترضان مسالمت جو را جایز می داند؟ این نماینده عراقی سپس از سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری خواست تا هرچه سریعتر برای توقف جنایات نیروهای آمریکایی علیه معترضانی که خواستار حقوق خود و برچیده شدن نژادپرستی علیه سیاه پوستان هستند، وارد عمل شوند.

روز دوشنبه بود که یک افسر پلیس در شهر مینیاپولیس سعی کرد با رفتاری خشن، جورج فلوید سیاهپوست 46 ساله را که غیرمسلح بود، بازداشت کند.

تصاویر منتشر شده از این حادثه نشان می داد که آن پلیس آمریکایی، زانوی خود را روی گردن فلوید قرار داده و مانع نفس کشیدن او شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصائب اهل الحق: سرکوب اعتراضات، حقوق بشر دروغین آمریکا را افشا کرد

عصائب اهل الحق: سرکوب اعتراضات، حقوق بشر دروغین آمریکا را افشا کرد