مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-30بين الملل

رهبران هنگ کنگ: ترامپ درباره توقف روابط، کاملا در اشتباه است


مقام های ارشد دولت هنگ کنگ امروز (شنبه) به انتقاد از اقدامات رییس جمهوری آمریکا درباره لغو وضعیت ویژه این دولتشهر با هدف مجازات چین در پی اعمال قانون امنیت ملی از سوی پکن در این قطب اقتصادی جهانی پرداختند.

- مقام های ارشد دولت هنگ کنگ امروز (شنبه) به انتقاد از اقدامات رییس جمهوری آمریکا درباره لغو وضعیت ویژه این دولتشهر با هدف مجازات چین در پی اعمال قانون امنیت ملی از سوی پکن در این قطب اقتصادی جهانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا گفت، هنگ کنگ دیگر تضمین کننده اولویت های اقتصادی نیست و برخی از مقام های این منطقه هم با تحریم هایی روبرو هستند، جان لی، وزیر امنیت هنگ کنگ در جمع خبرنگاران گفت: دولت هنگ کنگ را نمی توان تهدید کرد و به سمت قوانین جدید سوق داد.

فکر نمی کنم آنها در استفاده از ابزار تهدید دولت هنگ کنگ موفق شوند چون ما باور داریم آنچه انجام می دهیم درست است.

ترزا چنگ، وزیر دادگستری نیز گفت، اساس اقدامات ترامپ کاملا نادرست و غلط است و ادامه داد: نیاز به قوانین امنیت ملی ضروری و قانونی است.

ترامپ در یکی از شدیدترین لفاظی های خود گفته بود که پکن با اعمال قانون امنیت ملی قولش را در قبال میزان خودمختاری هنگ کنگ زیر پا گذاشته و این منطقه دیگر ضامن اولویت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبران هنگ کنگ: ترامپ درباره توقف روابط، کاملا در اشتباه است

رهبران هنگ کنگ: ترامپ درباره توقف روابط، کاملا در اشتباه است