مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-30اقتصادي

کرج بازارچه صنایع دستی ندارد/ دولتی ها زمین اختصاص دهند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز با اشاره به اینکه کرج بازارچه صنایع دستی ندارد، گفت: برای تحقق این مهم دولتی ها باید زمین اختصاص دهند.

- علی عبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در استان، اظهار کرد: در حال حاضر بازارچه صنایع دستی مشکین دشت با 37 غرفه فعال است و 30 هنرمند در آنجا به ارائه محصولات خود می پردازند.

وی گفت: مکان فعلی محل برپایی بازارچه صنایع دستی مشکین دشت را طبق توافق با شورا و شهرداری این شهر به مدت یک سال در اختیار داشتیم و اکنون در حال رایزنی هستیم تا این قرارداد تمدید شود.

لزوم تخصیص زمین به بازارچه صنایع دستی کرج معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز در خصوص فرصت های راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی در شهر کرج، گفت: برای رسیدن به این مهم چندین جلسه برگزار شده و پیگیر هستیم و این مطالبه از زمان استان شدن البرز دنبال شده است.

عبادی عنوان کرد: اگر فضای مورد نیاز برای دایر کردن بازارچه دائمی صنایع دستی در کرج توسط دستگاه های اجرایی که دارای زمین دولتی هستند در اختیارمان قرار داده شود، میراث فرهنگی با تکیه بر اعتباراتی که دارد این بازارچه را ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج بازارچه صنایع دستی ندارد/ دولتی ها زمین اختصاص دهند

کرج بازارچه صنایع دستی ندارد/ دولتی ها زمین اختصاص دهند