مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-30اقتصادي

افزایش تقاضای ضمانت نامه شرکت های دانش بنیان در سال 98


معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش تقاضای ضمانت نامه شرکت های دانش بنیان در سال 98 خبر داد و گفت: این موضوع منجر به انعقاد بیش از 300 قرارداد برای فروش محصولات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، روح الله ذوالفقاری، میزان ضمانت نامه های صادر شده از سوی این صندوق برای شرکت های دانش بنیان در سال گذشته را صعودی و مثبت ارزیابی کرد و گفت: به طور کلی 1085 فقره درخواست اخذ ضمانت نامه از سوی 318 شرکت بوده که 12600 میلیارد ریال آن در سال گذشته محقق شده است.

وی گفت: نتایج بررسی تعداد شرکت های دانش بنیان اخذ کننده خدمت ضمانت نامه صندوق نوآوری و شکوفایی در 11 ماهه اول سال 98 نشان می دهد که 500 ضمانت نامه برای 143 شرکت دانش بنیان به مبلغ 8895 میلیارد ریال صادر شده است که این میزان منجر به انعقاد بیش از 300 قرارداد برای فروش محصولات دانش بنیان و ایجاد زمینه فروش بیش از 63 هزار میلیارد ریال محصول دانش بنیان شده است.

به گفته ذوالفقاری ، بیشترین تعداد درخواست صدور ضمانت نامه در آبان و بهمن ماه سال گذشته و بیشترین تقاضا برای ضمانت نامه های بانکی با توجه به مبلغ در ماه های شهریور و آبان بوده است.

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: بر اساس گزارش عملکرد ضمانت نامه در سال 98، درخواست های شرکت های دانش بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای ضمانت نامه شرکت های دانش بنیان در سال 98

افزایش تقاضای ضمانت نامه شرکت های دانش بنیان در سال 98