مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-30اجتماعي

آغاز به کار اتوبوس و مترو در شیراز/ نبود نظارت بهداشتی


بعد از 3 ماه، ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شامل اتوبوس و مترو، بازگشایی شد حال آنکه نگرانی از سرعت گرفتن روند شیوع کروناویروس در این شهر که تاکنون عملکردی قابل قبل در مقابله با کووید19 داشته، - ایسنا/فارس بعد از 3 ماه، ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز شامل اتوبوس و مترو، بازگشایی شد حال آنکه نگرانی از سرعت گرفتن روند شیوع کروناویروس در این شهر که تاکنون عملکردی قابل قبل در مقابله با کووید19 داشته، وجود دارد.

صبح شنبه دهم خرداد و بر اساس اعلام قبلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، فعالیت قطار شهری و اتوبوس های خط واحد که از اسفند سال گذشته متوقف شده بود، آغاز شد.

مجتبی زوربخش هفته گذشته در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود که پیش بینی برای عرضه ماسک به مسافران قطار شهری شده است اما اجباری کردن استفاده از ماسک باید با همکاری سایر دستگاه های متولی، دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالیکه بخش قابل توجهی از مسافران اتوبوس و مترو در شیراز، خود را ملزم به استفاده از ماسک می دانند، شمار اندکی از مسافران، بدون رعایت حداقل های بهداشتی، از این امکان حمل و نقلی استفاده می کنند.

گزارش میدانی خبرنگاران ایسنا در شیراز حاکی است که با وجود پیش بینی مکانی برای عرضه و فروش ماسک به مسافران و استقبال شهروندان از این اقدام، اما بین مسافران می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اتوبوس و مترو در شیراز/ نبود نظارت بهداشتی

آغاز به کار اتوبوس و مترو در شیراز/ نبود نظارت بهداشتی