مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:162020-05-30اجتماعي

کاهش موقتی دما در برخی استان های شمالی کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا (11 و 12 خرداد) کاهش موقتی دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ می دهد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا و پس فردا (11 و 12 خرداد) کاهش موقتی دما در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ می دهد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (10 خرداد) در سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی در استان های همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (11 خرداد) در ارتفاعات البرز شرقی واقع در استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق رخ می دهد همچنین طی دو روزآینده در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید خواهیم داشت که در استان خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس سبب وقوع گرد و خاک می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که بعد از روز دوشنبه (12 خرداد) در برخی مناطق مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود،گفت: طی بعد از ظهر فردا و طی روز دوشنبه کاهش موقتی دما در استان های ساحلی خزر و اردبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش موقتی دما در برخی استان های شمالی کشور

کاهش موقتی دما در برخی استان های شمالی کشور