مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-30اقتصادي

کیفیت آرد نانوایی ها توسط اداره کل استاندارد بررسی می شود


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین با اعلام اینکه کیفیت آرد استان به صورت ماهانه توسط اداره کل استاندارد استان قزوین در کارخانه های مربوطه بررسی می شود، - ایسنا/قزوین مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین با اعلام اینکه کیفیت آرد استان به صورت ماهانه توسط اداره کل استاندارد استان قزوین در کارخانه های مربوطه بررسی می شود، گفت: اگر آرد بر اساس استاندارد تولیدشده باشد توزیع و اگر استانداردهای لازم را نداشته باشد کارخانه اجازه تولید نخواهد داشت.

ودود ایرانیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در استان 6 کارخانه آرد با ظرفیت اسمی ماهانه 27 هزار تُن فعال هستند که در حال حاضر 10 هزار تُن آرد تولید می کنند.

وی ادامه داد: گندم تحویل شده به کارخانه ها از محل گندم استان تأمین می شود و طی سه سال گذشته هیچ گندمی از خارج استان وارد کارخانه های تولید آرد نشده است؛ البته باید بگوییم که مازاد تولید گندم قزوین به استان های دیگر ارسال می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین با اشاره به اینکه تمام گندمی که به کارخانجات تحویل می شود تولید کشاورزان استان قزوین است، اضافه کرد: سالانه حدود 150 هزار تُن گندم تحویل کارخانجات می شود و برای سال گذشته نیز 176 هزار تُن گندم برای استان خریداری کردیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آرد نانوایی ها توسط اداره کل استاندارد بررسی می شود

کیفیت آرد نانوایی ها توسط اداره کل استاندارد بررسی می شود