مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:502020-05-30اجتماعي

بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری از امروز


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از دهم خردادماه تمامی مراکز در سطح استان به طور تمام وقت باز هستند، - فرزاد رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خبر داد و گفت: از دهم خردادماه تمامی مراکز در سطح استان به طور تمام وقت باز هستند، مراکز دو شیفت صبح و بعدازظهر و مراکز تک شیفت از 8 صبح تا 14 فعالیت خود را آعاز می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از دهم تا پایان خردادماه غالب فعالیت های ما به صورت مجازی و غیرحضوری است و اعضای علاقه مند می توانند با رعایت نکات بهداشتی در مراکز حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت حضوری اعضای کانون از  یکم تیرماه آغاز می شود و چه اعضایی که ارتباط مستمر با کانون دارند و چه افرادی که می خواهند از فعالیت های تابستانه کانون بهره ببرند می توانند به صورت حضوری به مراکز مراجعه کنند.

رحیمی اظهار داشت: به اعضایی که تمایل دارند از خدمات کانون پرورش فکری استفاده کنند ولی امکان حضور در مراکز را ندارند ما همچنان به صورت مجازی و غیرحضوری خدمات ارائه می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری از امروز

بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری از امروز