مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:502020-05-30سياسي

آموزش مجازی در استان زنجان تقویت شود


استاندار زنجان، برتقویت آموزش مجازی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای توسعه در بخش های مختلف نیاز شدید به افزایش آموزش های مجازی در استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی صبح شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان بر لزوم تقویت آموزش مجازی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر مهم باید زیر ساخت ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیماری کرو نا درمان خاصی ندارد، اظهار کرد: تا مدت زمانی باید به این بیماری عادت کرد و در این میان می طلبد که تمام کارها در فضای مجازی با مدیریت و برنامه ریزی درست اجرایی شود.

استاندار زنجان، گفت: در راستای ارتقای آموزش در فضای مجازی باید حوزه اجتماعی برنامه عملیاتی شده مدون ارائه دهد.

حقیقی با بیان اینکه کر ونا همچنان مهمان است و مردم باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، تاکید کرد: در این میان بازگشایی مهد کودک ها در استان صلاح نیست و اولویت ما تنها سلامتی مردم و جوانان است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی مهد کودک ها حق فعالیت ندارند ولی باید تسهیلات در اختیار مربیان و کار کنان مهد کودک ها قرار گیرد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان باید نسبت به پرداخت تسهیلات به مهد کودک ها تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهد تا مربیان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مجازی در استان زنجان تقویت شود

آموزش مجازی در استان زنجان تقویت شود