مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-30اقتصادي

سهام عدالت دست دلالان نیفتد!


اگر نتوانیم بازار بورس را کنترل کنیم و سهام عدالت مثل بازار سکه و ارز دست دلالان بیفتد در آن صورت باید پیامدهای منفی و ریسک آن را بپذیریم.

- علی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، درباره ثبت نام کارگران جا مانده از سهام عدالت گفت: یکی از دلایلی که بخش زیادی از کارگران از سهام عدالت استقبال نکردند این بود که نمی دانستند در آینده چه اتفاقی می افتد و ارزش سهام عدالت بالا می رود.

البته عده ای از کارگران توانستند ثبت نام کنند ولی عده ای دیگر آن را جدی نگرفتند و تصور نمی کردند که سهامشان ارزش پیدا کند.

وی با اشاره به وجود 14 میلیون کارگر بیمه شده در کشور گفت: آخرین آماری که از کارگران مشمول سهام عدالت داریم نزدیک به شش میلیون کارگر ساختمانی و فصلی است در حالی که تعداد کارگران بیمه شده در کشور به 14 میلیون نفر می رسد و لازم است شناسایی این عده برای برخورداری از سهام عدالت صورت گیرد.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار درباره نحوه شناسایی و ثبت نام کارگران جامانده، گفت: احتمال دارد که دولت مجددا سامانه ای را برای این منظور تعریف کند تا کسانی که نتوانسته اند ثبت نام کنند و اصطلاحا جا مانده اند، اقدام کنند.

اصلانی با اشاره به کاهش سود سپرده های بانکی برای جذب سرمایه ها به بورس، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بحث مطرح است که کسری بودجه کشور از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت دست دلالان نیفتد!

سهام عدالت دست دلالان نیفتد!