مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 03:262020-05-30سياسي

زنگنه با این همه سوءمدیریت چگونه توانست وزیر بماند؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: شاید حتی خود بیژن نامدار زنگنه هم پس از آن عملکرد اعجاب انگیز (!) در وزارت نفت دولت اصلاحات فکرش را نمی کرد که دوباره بر صندلی این وزارتخانه تکیه بزند، - راز ماندگاری بیژن زنگنه در وزارت نفت، استخدام برخی نمایندگان است و نه مدیریت و توانمندی او.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز در یادداشتی نوشت: شاید حتی خود بیژن نامدار زنگنه هم پس از آن عملکرد اعجاب انگیز (!) در وزارت نفت دولت اصلاحات فکرش را نمی کرد که دوباره بر صندلی این وزارتخانه تکیه بزند، اما به هر روی حسن روحانی در شرایطی که وزارت نفت نیاز به مدیری کارآمد، پرتوان و با سابقه درخشان داشت، تصمیم گرفت بیژن زنگنه ای را که در آزمون پیشین وزارت نفت موفق نبود، دوباره بیازماید.

در نهایت سکان وزارت نفت برای دگربار به کسی سپرده شد که شاهکارهایش از جمله پرونده کرسنت و استات اویل محل انتقاد های زیادی بوده است.

با توجه به عملکرد ژنرال بیژن در سال های ابتدایی دولت یازدهم، انتظار از مجلس، استیضاح جناب وزیر بود، اما نه تن ها زنگنه در مجلس نهم استیضاح نشد، بلکه در مجلس دهم هم با کسب 230 رای موافق و تنها 35 رای مخالف موفق شد برای دهمین بار رای اعتماد از مجلس بگیرد و برای چهارمین بار سکاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه با این همه سوءمدیریت چگونه توانست وزیر بماند؟!

زنگنه با این همه سوءمدیریت چگونه توانست وزیر بماند؟!