مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 00:452020-05-29سياسي

از غیزانیه تا ونزوئلا


مدیریتی که می تواند نفت کش های ایرانی را از تحریم رها سازد وتا ونزوئلا ببرد با مدیریتی که چهل سال است بیخ گوشش مردم آب ندارند قطعا متفاوت است.

- خبرگزاری فارس ـ پس ازشهادت حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه آمریکایی ابهت نظام سلطه شکست ، اعزام نفتکش ها به ونزوئلا واز کنار ناوگان آمریکایی مرحله جدیدی را در عرصه بین الملل پیش روی ایران قرار داد.

حق این بود که این قلم، امروز در تبیین این حماسه به کار آید ،ولی درست در همین زمان خبر اعتراض مردم غیزانیه به بی آبی ،خبر اول رسانه ها شد ودل همه را به درد آورد.

سوالهایی که این روزها در افکار عمومی طرح می شود مانند سوال های زیر است: • وقتی ایران توان پرتاب ماهواره را دارد چرا خودروی ملی مناسب تولید نمی شود؟ • ایرانی که می تواند بنزین را از این سوی دنیا به ونزوئلا برساند چرا نمی تواند آب را به غیزانیه برساند؟و.

از طرفی زیر ساخت ایجاد ایران قوی ،سرمایه اجتماعی وسیع و عمیق است که با اجرای عدالت پدید می آید والا پروژه هایی مانند منطقه عسلویه ،مجتمع پتروشیمی ماهشهر و کارخانجات وصنایع بزرگ صنعتی هر چه بزرگتر باشند وقتی در همسایگی خود بی عدالتی پدید آورند آسیب فراوانی به سرمایه اجتماعی می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غیزانیه تا ونزوئلا

از غیزانیه تا ونزوئلا