مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 18:152020-05-29سياسي

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند


نماز جمعه نهم خردادماه در شهرستان های وضعیت سفید فارس از نظر شیوع کرونا اقامه شد و خطیبان و ائمه جمعه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم به بیان انتظارات خود و مطالبات مردم از نمایندگان پرداختند و بر لزوم زمینه سازی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،حجت الاسلام علیایی از آنان خواست که ضمن اتخاذ مواضع شفاف و انقلابی در مسائل و موضوعات مختلف در سطح کلان عزت و اقتدار ملی را حفظ و در مسائل داخلی با توجه به شعار سال گامی بسیار مهم در اشتغال زایی و جهش تولید بردارند.

وی ضمن تبریک به نماینده جدید این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از وی خواست که با حفظ روحیه جهادی و انقلابی با تشکیل کار گروه مناسب متشکل از نخبگان شهرستان گامی بلند در حل معضلات و مشکلات مردم خرامه مخصوصا در بحث رفع محرومیت و اشتغال زایی بردارند.

همچنین حجت الاسلام حسینی بوشهری امام جمعه رستم در خطبه های نماز جمعه ابراز امیدواری کرد که مجلس یازدهم با اقدامات شایسته در جهت خدمت به مردم و کشور گام بردارد.

بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا پنج شهرستان و توابع آن ها شامل شهرهای استهبان، رونیز، کازرون، جره و بالاده، کنارتخته، خشت، مرودشت، سیدان، کامفیروز، خانیمن، بیرم،ارد، بنارویه، جویم و گراش در وضعیت سفید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند

مجلس یازدهم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را تسهیل کند