مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 16:202020-05-29پزشكي

کرونا ضعیف نشده است/ هر فردی از منزل خارج می شود از ماسک استفاده کند


معاون کل وزیربهداشت با تأکید بر اینکه کرونا ضعیف نشده و ما در جنگ همه جانبه با کرونا قرار داریم، گفت: هر فردی از منزل خارج می شود یا در جمع چند نفره قرار می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت امشب در بخش خبری ساعت 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه ما روند نزولی مناسبی در ابتلا به بیماری کرونا داشتیم، گفت: اخیراً با عادی انگاشتن که توسط مردم  و برخی مسؤولان صورت گرفته این موضوع تغییر یافته است.

وی ادامه داد: مهم ترین موضوع این است که اعتقاد به فاصله گذاری اجتماعی از 90 درصد به 40 درصد کاهش یافته است و این موضوع حتی در خانه ها نیز اتفاق افتاده است.

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه واهمه و ترس سازنده از کرونا از 70 درصد به 34 درصد رسیده است، خاطرنشان کرد: سفرها مانند بمب ساعتی است که می تواند ویروس را از یک جا به جای دیگر منتقل کند.

 حریرچی با تأکید بر پرهیز مردم از مسافرت های غیر ضرور، یادآور شد: تأکید مؤکد دارم هرکس از منزل خارج می شود، ماسک بزند و هر کس نیز در جمع چند نفر شرکت می کند، ملزم به استفاده از ماسک است.

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه هنوز واکسنی کشف نشده است و به این زودی ایمنی جمعی حاصل نمی شود،گفت: ویروس کرونا اصلاً ضعیف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ضعیف نشده است/ هر فردی از منزل خارج می شود از ماسک استفاده کند

کرونا ضعیف نشده است/ هر فردی از منزل خارج می شود از ماسک استفاده کند