مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 13:302020-05-29بين الملل

تغییرات در رده فرماندهی نهادهای نظامی عراق برای تقویت مبارزه با تروریسم


یک عضو پارلمان عراق عزل و نصب های گسترده در رده فرماندهی و مدیریت ارشد نهادهای امنیتی و نظامی عراق را در راستای حذف کامل مداخلات سیاسی و به منظور تقویت امنیت و مبارزه با تروریسم در عراق توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک عضو پارلمان عراق در اظهاراتی رسانه ای دلایل عزل و نصب های گسترده در فرماندهی پلیس و یگان های نهادهای نظامی و امنیتی عراق را تشریح کرد.

نایف الشمری رییس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت وگو با شبکه خبری السومریه نیوز بر اهمیت حذف مداخلات گروه های سیاسی از نهادهای نظامی و امنیتی عراق تاکید کرد.

نایف الشمری گفت: چند روز گذشته شاهد جابجایی ها و عزل و نصب های گسترده در دوایر و نهادهای امنیتی و نظامی و فرماندهان پلیس در عراق بوده ایم .

وی افزود: این اقدامات در چارچوب برنامه های جدید برای بازسازی نهادهای امنیتی و نظامی و تضمین تکرار نشدن اشتباهاتی است که موجب شکست های قبلی در پرونده امنیتی شده است، زیرا دو نفری که امروز متصدی وزارتخانه های دفاع و کشور هستند از بطن نهادهای امنیتی و نظامی هستند و کاملا از همه شکاف هایی که منجر به بروز خلل امنیتی شده بود، باخبرند .

عضو پارلمان عراق بر ضرورت ادامه چنین روندی در عراق گفت: چرخش مدیریتی در رده فرماندهان امنیتی در عراق به منظور تنوع بخشی به بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات در رده فرماندهی نهادهای نظامی عراق برای تقویت مبارزه با تروریسم

تغییرات در رده فرماندهی نهادهای نظامی عراق برای تقویت مبارزه با تروریسم