مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 13:052020-05-29سياسي

ارائه 55 مقاله در گردهمایی پژوهشی نجوم در قالب مقاله و پوستر


دبیر بیست وسومین دوره گردهمایی پژوهشی نجوم ایران از ارائه 55 مقاله در بیست و سومین گردهمایی پژوهشی نجوم ایران در زنجان در قالب مقاله و پوستر خبر داد.

- حسین حقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دانشگاه تحصیلات تکمیلی از زمان تاسیس یکی از قطب های تحقیقاتی نجوم در کشور بوده و فارغ التحصیلان زیادی داشته که در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دنیا مشغول به فعالیت هستند.

دبیر بیست و سومین دوره گردهمایی پژوهشی نجوم ایران با اشاره به اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی از همان ابتدا هم سمینارهای سالانه ای در سطح ملی داشته است، عنوان کرد: از 23 دوره برگزار شده 21 گردهمایی پژوهشی نجوم ایران، در استان زنجان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری حدود 250 نفر برای شرکت در بیست و سومین دوره گردهمایی پژوهشی نجوم ایران ثبت نام کرده اند، گفت: حدود 50 نفر از این افراد از خارج از کشور هستند.

حقی با اشاره به اینکه نزدیک به 55 مقاله در بیست و سومین دوره گردهمایی پژوهشی نجوم ایران پذیرفته شده است، گفت: 28 مورد از این مقالات به صورت سخنرانی و بقیه پوستر ارائه شد.

دبیر بیست و سومین دوره گردهمایی پژوهشی نجوم ایران با بیان اینکه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های ویژه اساتید و دانشجویان خود و با عنایت به سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 55 مقاله در گردهمایی پژوهشی نجوم در قالب مقاله و پوستر

ارائه 55 مقاله در گردهمایی پژوهشی نجوم در قالب مقاله و پوستر