مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 12:502020-05-29پزشكي

شناسایی 740 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (8 لغایت 9خرداد) تعداد 740 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احسان خواجه پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (8 لغایت 9خرداد) تعداد 740 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی عنوان کرد: همانطور که قبلا هشدار داده شده بود، عدم توجه به رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی توسط برخی از مردم و انصاف و حضور در تجمعات، باعث انتشار هرچه بیشتر این بیماری می شود و نیاز است تا مردم عزیز بیش از گذشته و به شکل جدی نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از مجموع افراد شناسایی شده، 522 بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و 218 بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این 740 نفر تعداد کل مبتلایان به 13528 نفر افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 922 بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 740 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

شناسایی 740 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان