مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-29سياسي

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مهرستان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: بیش از 2 هزار و 300 کیلو گوشت قرمز و همچنین بسته های حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در مناطق روستایی و عشایری این شهرستان توزیع شد.

- سرهنگ حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه بیش از 2 هزار و 300 کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و بسته های حمایتی شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی در بین افراد نیازمند مناطق روستایی و عشایری شهرستان مهرستان توزیع شد.

وی افزود: در این رزمایش افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را گروه های مختلف بسیجی، جهادی و بانیان مساجد شناسایی می کنند و بسته های معیشتی در اختیار آنان قرار می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: ارزش ریالی هر بسته 3 میلیون ریال است که در میان نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار سبد غذایی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان مهرستان توزیع شد، تصریح کرد: طبخ و توزیع 2 هزار پرس غذای گرم و تولید بیش از 3 هزار ماسک توسط بانوان بسیجی شهرستان مهرستان از دیگر اقدامات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مهرستان

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مهرستان