مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-29اقتصادي

جولان موبایل های قاچاق در بازار با کد اتباع خارجی!


دبیر انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش توزیع گسترده موبایل های قاچاق در پی کاهش واردات قانونی خبر داد و اظهار کرد: طبق گفته برخی از فعالان بازار این موبایل های قاچاق با استفاده از کد اقامت اتباع خارجی و با دریافت مبالغی بین 25 تا 100 هزارتومان رجیستر می شوند.

- دبیر انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش توزیع گسترده موبایل های قاچاق در پی کاهش واردات قانونی خبر داد و اظهار کرد: طبق گفته برخی از فعالان بازار این موبایل های قاچاق با استفاده از کد اقامت اتباع خارجی و با دریافت مبالغی بین 25 تا 100 هزارتومان رجیستر می شوند.

امیر اسحاقی - دبیر انجمن واردکنندگان موبایل - در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی روزهای اخیر گزارشات متعددی از فعالان بازار با موضوع توزیع گسترده موبایل های قاچاق دریافت کرده ایم.

بر همین اساس تحقیقاتی صورت گرفت که نشان می دهد موبایل های مدنظر با سوء استفاده از کد اقامت اتباع خارجی به تعداد بسیار زیادی رجیستر شده و در سطح بازار توزیع شده است.

همچنین به گفته برخی از فعالان بازار این موبایل های قاچاق با استفاده از کد اقامت اتباع خارجی و با دریافت مبالغی بین 25 تا 100 هزارتومان رجیستر می شوند.

وی با اشاره به کاهش واردات قانونی به دلیل عدم تخصیص ارز، طی هفته های اخیر، تصریح کرد: در این مدت شاهد سوء استفاده قاچاقچیان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان موبایل های قاچاق در بازار با کد اتباع خارجی!

جولان موبایل های قاچاق در بازار با کد اتباع خارجی!