مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-29اقتصادي

آغاز فرایند تکمیل و تحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن


آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می بایست طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می بایست طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.

mrud.

ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

محمد صدیق ثابتی امروز(9 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به ادارات کل راه و شهرسازی تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری نکرده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سایت tem.

mrud.

ir نسبت به این امر اقدام کنند.

وی افزود: زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می شود و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذاری مدارک کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فرایند تکمیل و تحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

آغاز فرایند تکمیل و تحویل مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن