مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-29بين الملل

عادی سازی روابط با تل آویو این بار زیر چتر کرونا!


در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و سرگرم شدن جهان به مقابله با این ویروس، اخبار مربوط به عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اشغالگر و دیدارهای محرمانه دو طرف بسیار زیاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، این روزها اخباری از گوشه و کنار درباره برداشته شدن گام هایی در جهت عادی سازی روابط کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

روزنامه رأی الیوم در سرمقاله خود با اعلام این مطلب نوشت که پس از انتشار خبر مربوط به مشارکت دو هنرپیشه اسراییلی مغربی الأصل در جشنی که به مناسبت عید سعید فطر در کانال دو مغرب برگزار شد، دو خبر دیگر نیز درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی منتشر شد.

به نوشته این روزنامه، خبر نخست مربوط به فرود هواپیمای اسراییلی در فرودگاه خارطوم بود که حامل یک تیم پزشکی برای نجات جان نجوی قدح الدم دلال روابط بین رژیم صهیونیستی و سودان و واسطه دیدار بین عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی این کشور با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فوریه گذشته در اوگاندا بود.

خبر دوم نیز مربوط به تماس تلفنی وزرای انرژی رژیم صهیونیستی و مصر و توافق آن ها درباره استمرار هماهنگی منطقه ای و دیدار قریب الوقوع در سمینار گاز مدیترانه بود و البته فرود هواپیمای اماراتی برای نخستین بار در فرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با تل آویو این بار زیر چتر کرونا!

عادی سازی روابط با تل آویو این بار زیر چتر کرونا!