مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:452020-05-29اقتصادي

فعال سازی 54 معدن راکد هرمزگان پیگیری می شود


استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان از قابلیت های بسیار خوبی در حوزه معادن برخوردار است، گفت: در حال حاضر 125 معدن فعال در استان هرمزگان وجود دارد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با بیان اینکه این استان از قابلیت های بسیار خوبی در حوزه معادن برخوردار است، گفت: در حال حاضر 125 معدن فعال در استان هرمزگان وجود دارد.

فریدون همتی روز گذشته(هشتم خردادماه) در نشست شورای معادن استان هرمزگان، عنوان کرد: سال گذشته 25 معدن غیرفعال و راکد در استان هرمزگان با مجموع سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 270 نفر فعال شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز چهار معدن غیرفعال دیگر در هرمزگان فعال شده است و فعال سازی 54 معدن راکد دیگر در استان به طور جدی در حال پیگیری می باشد.

استاندار هرمزگان افزود: تاکنون در نتیجه مطالعات پهنه های اکتشافی 110 میلیون تن ذخیره قطعی مواد معدنی در استان هرمزگان شناسایی و احصا شده است.

همتی بخش معدن را یکی از محورهای مهم در راستای جهش تولید در هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: با تمرکز و توجه بسیار خوبی که در حوزه معادن استان صورت گرفته، سال گذشته میزان اکتشاف پهنه های معدنی در استان 400 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی 54 معدن راکد هرمزگان پیگیری می شود

فعال سازی 54 معدن راکد هرمزگان پیگیری می شود