مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-29اجتماعي

وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در غرب و شرق کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید سبب ایجاد گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد، - گفت: این شرایط فردا و پس فردا (10 و 11خرداد ماه) در جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب (9 خرداد ماه) در سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی بارش پراکنده گاهی به همراه رعد و برق و وزش باد، در بخش هایی از شمال غرب کشور بارش پراکنده همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت و در غرب و دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس رشد ابر پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (10 خرداد ماه) در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز وزش باد، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه روزهای یکشنبه (11 خرداد ماه)، دوشنبه (12 خرداد ماه) و سه شنبه (13 خرداد ماه) جوی به نسبت پایدار در کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید سبب ایجاد گرد وخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در غرب و شرق کشور

وزش باد شدید و ایجاد گرد و خاک در غرب و شرق کشور