مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 03:302020-05-29اجتماعي

ثبت نام 950 هزار نفر در زیارت نیابتی سیدالشهدا همزمان با ماه رمضان


همزمان با ماه مبارک رمضان امسال که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا امکان تشرف زائران به کربلا وجود نداشت، بیش از 950 هزار نفر برای زیارت نیابتی امام حسین (ع) ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، زیارت امام حسین (ع) در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر، همواره مورد توجه مسلمانان بوده است و هرساله در این ماه مبارک هزاران ایرانی به عتبات و زیارت حرم حسینی مشرف می شدند.

امسال با شیوع کرونا و بسته شدن مرزهای عراق، نه تنها ایرانیان بلکه مشتاقان زیارت حرم سیدالشهدا (ع) از سایر کشورها و حتی دیگر شهرهای عراق، از اواخر سال گذشته امکان تشرف به کربلا را نداشتند و شهرهای عراق قرنطینه شدند.

  با این وجود درهای حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) بر روی زائران باز بود و مردم کربلا در هر ساعت از شبانه روز به ویژه لحظات افطار تا سحر به این قطعه از بهشت مشرف می شدند.

با توجه به عدم امکان حضور زائرانی خارج از کربلا به حرم ها پس از شیوع کرونا، آستان قدس حسینی اقدام به راه اندازی ثبت نام زیارت نیابتی کرد تا عاشقان در هر نقطه از دنیا بتوانند از راه دور زائر امام حسین (ع) شوند و خادمان به نیابت از آن ها به زیارت اباعبدالله (ع) بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 950 هزار نفر در زیارت نیابتی سیدالشهدا همزمان با ماه رمضان

ثبت نام 950 هزار نفر در زیارت نیابتی سیدالشهدا همزمان با ماه رمضان