مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 02:402020-05-28ورزشي

الان باید آمریکا باشم نه ایران/ با خودم رقابت دارم/ قهرمان المپیک می شوم


سریعترین مرد عمودی جهان با تاکید بر اینکه با وجود بحران کرونا و به صورت انفرادی تمریناتش را جدی پیگیری کرده، از برنامه هایش برای ارتقای رکورد جهان و قهرمانی در المپیک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قهرمان ایرانی سنگنوردی جهان که رکورد آسیایی و جهانی این رشته را در اختیار دارد طی ماه های گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا پیگیر تمرینات انفرادی خود در باشگاه بود.

وی می گوید قهرمانی های متوالی اش در سطح جهان بالاخره کمک حالش شد تا بتواند از آن به عنوان امتیازی برای پیگیری تمریناتش در این شرایط بحرانی کرونا استفاده کند.

وی که 7 سال پیش برای نخستین بار سنگنوردی ایران را صاحب مدال طلای جهانی کرد و بعد از آن در دیگر مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی هم این مدال را به دست آورد، تاکید دارد هدفش حضور قهرمان گونه در اولین رویدادی است که فدراسیون جهانی سنگنوردی بعد از پایان بحران کرونا و کاهش شدت آن برگزار خواهد کرد ضمن اینکه می خواهد در این حضور رکورد جهان که در اختیار خودش است را نیز ارتقا دهد.

در بحران کرونا طلای جهانی کمک حالم شد رضا علیپور که عنوان سریعترین مرد عمودی جهان را در اختیار دارد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چگونگی وضعیت تمرینی اش طی ماه های گذشته گفت: به لطف قهرمانی هایی که در سطح جهان به دست آورده بودم، توانستم طی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الان باید آمریکا باشم نه ایران/ با خودم رقابت دارم/ قهرمان المپیک می شوم

الان باید آمریکا باشم نه ایران/ با خودم رقابت دارم/ قهرمان المپیک می شوم