مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 16:052020-05-28فرهنگي

سریال سنجرخان باید بدرستی و بدون تحریف روایت شود


نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال هایی چون سنجرخان با سرنوشت یک فرهنگ و یک سرزمین سروکار دارد بنابراین باید بدرستی و بدون تحریف روایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، قطب الدین صادقی عصر امروز در آیین پیش تولید سریال فاخر سنجرخان که در خانه کرد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهر محل تولید فرهنگ و هنر است و تمدن و زندگان شهری به معنای خلق فرهنگ و هنر است که تمامی جامعه شناسان بزرگ آن را توضیح داده اند.

وی با اشاره به تفاوت فرهنگ شهر و فرهنگ روستایی افزود: بر اساس نظر جامعه شناسان روستاییان برخی مراسم را در یک زمان بدون ذره ای تغییر تکرار می کنند در حالیکه شهر بدلیل پیچیدگی مسائل فرهنگی، اجتماعی و طبقاتی که دارد همواره نیازمند نگرش های نو، تحلیل های تازه و خلاقیت های بدیع است.

وی خاطرنشان کرد: ما در این فرهنگ شهری و مقطع تاریخی با بیان های ساده هنری فرهنگی دوران های پیش نمی توانیم مسائل را بیان کنیم و نیازمند بیان های دیگری چون سینما و فیلم و غیره هستیم که باید با این تکنولوژی مدرن هنری با رویی گشاده و قلب و روح استقبال کرد.

حرفه ای بودن هر اثر نیازمند توان تکنیکی است ناظر و مشاور سریال سنجرخان در کردستان اعلام کرد: حرفه ای بودن هر اثری نیازمند ارزش های حرفه ای و تسلط فنی و توان تکنیکی است و آنچه که امروز می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سنجرخان باید بدرستی و بدون تحریف روایت شود

سریال سنجرخان باید بدرستی و بدون تحریف روایت شود