مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 16:002020-05-28سياسي

واعظی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت


رییس دفتر رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، - رییس دفتر رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام محمود واعظی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی جناب آقای دکتر قالیباف انتخاب شایسته جناب عالی از سوی منتخبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به سمت ریاست مجلس را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

بی شک، تجارب ارزشمندتان که حاصل همگامی با رزمندگان والا مقام دفاع مقدس و مدیریت کلان کشور در سطوح مختلف است، پشتوانه مناسبی در سنگر جدید خواهد بود.

امید است در سایه درایت و تدابیر رهگشای مقام معظم رهبری، در هدایت خانه ملت و تعامل نزدیک و وحدت بخش دولت و مجلس در ابعاد گوناگون در این فصل نوین همکاری مشترک، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت

واعظی انتخاب قالیباف به ریاست مجلس را تبریک گفت