مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 15:102020-05-28سياسي

مکان جدید دفن گاه بجنورد مورد مطالعه قرار بگیرد


مکان جدید برای انتقال دفن گاه بجنورد باید به خوبی مطالعه شود تا در آینده مجبور به جابجایی مجدد نباشیم لذا ارزیابی زیست محیطی جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر امروز در دیدار اعضای شواری اسلامی شهر و شهردار بجنورد که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران باید متوجه تفاوت وضعیت شهرداری های استان باشند و یک نسخه واحد را برای همه شهرداری ها اجرا نکنند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه از مدیر کل راه و شهرسازی استان خواست که تا هفته آینده موضوع واگذاری زمین به شهرداری های استان را خود تعیین تکلیف کند و خاطرنشان کرد: در سطح استان برخی مشکلات با بهره مندی مدیران از حداکثر اختیارات خود قابل حل است که مدیران باید نسبت به آن پاسخگو باشند و برخی امور نیازمند پیگیری از سطح ملی است که باید جمع بندی و اعلام شود تا با کمک یکدیگر از سطح ملی موضوعات را دنبال کنیم.

وی افزود: برای ایجاد فضای سبز و خدمات باید بر اساس کار کارشناسی شده حرف بزنیم و این سرانه ها را نسبت به میانگین کشوری بسنجیم.

شجاعی به لزوم ارتباط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد و ادامه داد: باید مشکلات شهر بجنورد با هماهنگی بین اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بجنورد جمع بندی شود تا با برگزاری جلساتی با وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان جدید دفن گاه بجنورد مورد مطالعه قرار بگیرد

مکان جدید دفن گاه بجنورد مورد مطالعه قرار بگیرد