مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 12:512020-05-28سياسي

تقدیر عاملی از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به علی لاریجانی از زحمات وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملیدبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به علی لاریجانی از زحمات وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

مشروح این پیام به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر علی لاریجانی سلام علیکم مجلس شورای اسلامی تجلی اراده مردم و رکن مهم قانونگذاری در کشور است و قانونگذاری مجلس در ایران با پیشاهنگی علمای دین و با هدف نفی سلطه گری و حاکمیت قوانین شرع مقدس با نهضت مشروطه ایجاد شده است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این نهاد مهم در نظام مردم سالاری دینی در جایگاه حقیقی خود یعنی در راس امور قرار گرفت و تبلور اراده ملی شد و به حمدالله مجالس پس از پیروزی انقلاب تلاش های زیادی را برای تصویب قوانینی که منجر به گره گشایی از امور و تقویت استقلال کشور باشد داشته اند.

مجلس دهم نیز تلاش های موثری در برنامه ریزی برای پیشرفت و تقویت استقلال کشور داشت که جا دارد از نمایندگان محترم مردم در این دوره مجلس شورای اسلامی به ویژه هیئت رییسه محترم و روسای کمیسیون های عضو در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر ویژه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر عاملی از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی

تقدیر عاملی از خدمات علی لاریجانی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی