مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 11:452020-05-28سياسي

شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی اصفهان افتتاح شد


شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی شهرستان اصفهان جهت بررسی تخصصی مشکلات و دعوای فعالان اقتصادی استان ظهر امروز در محل اتاق بازرگانی اصفهان افتتاح شد.

- ایسنا/اصفهان شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی شهرستان اصفهان جهت بررسی تخصصی مشکلات و دعوای فعالان اقتصادی استان ظهر امروز در محل اتاق بازرگانی اصفهان افتتاح شد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان ظهر امروز پنجشنبه هشتم خرداد ماه در آیین افتتاح شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی اصفهان، با اشاره به اینکه افتتاح این شعبه در راستای سفر رییس قوه قضاییه در سال گذشته و مطالبه فعالان اقتصادی جهت تشکیل دادگاه های تجاری و اقتصادی است، اظهار کرد: امروز در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم که افتتاح این شعبه می تواند پاسخگوی تغییرات سریع و رویه های اقتصادی حاکم بر کشور باشد.

مسعود گلشیرازی افزود: در شرایط تحریم فعالان اقتصادی در مسائل مختلف با مشکلاتی مواجه هستند که مسائل آنها در دادگاه هایی بررسی می شود، اما لازم است در کنار قوانین موجود، نظر فعالان اقتصادی در پیگیری مسائل آنها مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: امروز شوراهای حل اختلاف اقتصادی و شوارهای سازش در استان فعال هستند و امیدواریم افتتاح این شعبه نیز حرکتی جهت کمک به فعالان اقتصادی اصفهان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی اصفهان افتتاح شد

شعبه 60 شورای حل اختلاف اقتصادی اصفهان افتتاح شد