مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-28اقتصادي

نفوذ، فساد و بی عرضگی در دستگاه ها زمینه ساز سلطان های سکه و خودرو شد


دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید بر لزوم برپایی دادگاه صحرایی در جنگ اقتصادی گفت: سلطان های نفوذ، فساد و بی عرضگی در دستگاه ها زمینه ساز سلطان های سکه و خودرو و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داوود گودرزی دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه 5 با اعلام عدم قرائت بخشی از گزارش تحقیق و تفحص گفت: قاچاق چند بعدی است که تبعاتی اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، سلامت و .

دارد.

وی افزود: قاچاق یعنی عدم رعایت تشریفات قانونی در هنگام ورود کالای قاچاق که تبعات امنیتی هم دارد که اگر جای کانتینر کانتینر لوازم خانگی که می آید مواد منفجره و اسلحه بیاید چه کار می خواهیم بکنیم؟ گودرزی گفت: با گزارش مجلس حدود 35درصد و با گزارش دولت حدود 23 درصد حجم واردات کشور کالای قاچاق است که نشان می دهد با پدیده بزرگی روبرو هستیم.

وی با تعجب از اظهارات برخی مسئولین در خصوص دور زدن تحریم ها با قاچاق گفت: برخی می گویند در شرایط تحریم قاچاق قاچاق نگوییم و بگذاریم هر کی هر چه می خواهد بیاورد و شل بگیریم و کوتاه بیاییم که کاملا حرف غیرکارشناسی است و هر کس این صحبت ها را عامدانه یا ناخودآگاه بگوید در پازل دشمن بازی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ، فساد و بی عرضگی در دستگاه ها زمینه ساز سلطان های سکه و خودرو شد

نفوذ، فساد و بی عرضگی در دستگاه ها زمینه ساز سلطان های سکه و خودرو شد