مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-28بين الملل

طراح اصلی ملاقات نتانیاهو و البرهان بر اثر کرونا درگذشت


مقامات ارشد سودان از مرگ مشاور ارشد رییس شورای حاکمیتی این کشور خبر دادند که نقش مهمی در انجام دیدار میان البرهان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه فوریه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که نجوی قدح الدم مشاور ارشد عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی این کشور بر اثر بیماری کووید 19 فوت کرد.

گفته می شود وی طراح اصلی عادی سازی روابط میان خارطوم و تل آویو بود و نقش مهمی در انجام دیدار میان البرهان و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماه فوریه ایفا کرده بود، دیداری که در اوگاندا انجام شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه راز هواپیمای این رژیم در فرودگاه سودان را فاش کرد.

بنا بر اعلام منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی، هواپیمای اسراییلی که سه شنبه (هفته جاری) در فرودگاه خارطوم به زمین نشست وابسته به شرکت آرو ویژه امور اروژانسی پزشکی است و تیمی پزشکی در آن حضور داشت تا نجوی قدح الدم مشاور سیاسی رییس جمهور اوگاندا یوری موسونی را که به کرونا مبتلا شده بود، (برای درمان به فلسطین اشغالی) منتقل کنند.

تیم پزشکی وضعیت قدح الدم را در بیمارستان تخصصی علیاء بررسی کرد و زمانی که دید وضعیت وی اجازه انتقالش به خارج را نمی دهد یک پروتکل درمانی به همراه دارو برای وی تجویز کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح اصلی ملاقات نتانیاهو و البرهان بر اثر کرونا درگذشت

طراح اصلی ملاقات نتانیاهو و البرهان بر اثر کرونا درگذشت