مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 07:162020-05-28اقتصادي

تکمیل طرح های حوزه آب اولویت استان بوشهر است


استاندار بوشهر از تلاش ویژه برای بهبود وضعیت آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تکمیل طرح های حوزه آب اولویت استان بوشهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در بررسی روند اجرای پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر اظهار داشت: آب یکی از مهمترین اولویت های استان بوشهر است و در راستای رفع کمبودهای حوزه آب تلاش جدی داریم.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های حوزه آب استان خاطرنشان کرد:پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر از طرح های مهم استان است و بر اساس برنامه ریزی انجام شده امسال بخشی از این پروژه وارد مدار بهره برداری می شود.

استاندار بوشهر از تامین آب آشامیدنی پایدار استان در نقاط شهری و روستایی به عنوان یک اولویت نام برد و افزود: پروژه های آب آشامیدنی استان بوشهر به صورت هفتگی با حضور مدیران مربوطه در جلسه تخصصی پیگیری می شود.

وی با تاکید بر مدیریت مصرف آب در شهرها و روستاها افزود: برای گذر از تابستان پیش رو و فصل گرما همکاری مردم در مصرفه بهینه آب امری مهم و ضروری است که تاکنون تعامل مردم در این عرصه قابل قدردانی و تشکر است.

گراوند با بیان اینکه اکنون طرح های مهم آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر در حال اجراء است گفت: تکمیل این پروژها در اولویت برنامه های استان قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های حوزه آب اولویت استان بوشهر است

تکمیل طرح های حوزه آب اولویت استان بوشهر است